Kızlar öyle zor bi süreçten geçtim ki 32 haftalık doğum yaptım. Bebişim 2kg doğdu 48 cm. Küvezde ama. Doğuştan zatüresi varmış antibiyotik tedavisi uygulanıyor ve burundan oksijen veriliyor. Daha kucağıma alamadım 2 gün oldu. Böyle erken doğum yapıp bu şikayetleri yaşayanlar varmı? Bana umut olur musunuz…