Bugun doktor randevusundan geliyorum. Ne sancım ne açıklığım var. ![40+1]olduğum için doktor çatı muayenesinde önce uyarma yaptı yani rahim sıyrılması (membran sweep/stripping). 3 gün önce de yapmıştı ama tık yok hala. O yüzden şunu planladı. 16 Ağustos da fitil gibi ilaç verecek vajinadan. Sonra suyumu patlatacak. Sonra da kendi kasılmalarım ile oğlumu kucağıma alacakmışım inş…