Bugun biricik eşim tahmini dogum tarihi 14 oldugu icin beni hastaneye goturdu bugun tam 40 haftaligim dogum acile girdim doktor diyor sikayetiniz ne dedim benim bi sikayetim yok kocam neden dogurmadim diye beni getirdi dedim bi baktim hemsireler ebeler doktorlar gulmeye basladi o kadar komik bir haldeydim ki artik gulerek beni muayne edip nst soktular o ara esim kapida mekik dokuyor doktorla konusmak istedi esim dedim esim sizinle gorusmek istiyor tahmini dogum tarihi ne zaman olur diye doktor kahkaha atmaya basladi randevulu calisiyoruz kendisi kac gibi musait olursa ayarlariz dedi bu sefer de beni gulme tuttu 1 saat icerde gulme krizine girdik ciktigim da gozlerim kizarmisti esim doguruyormusun agladin mi sancin mi var diyor bir ara ayiptir soylemesi o halini gorunce esimin yine gulme krizi geldi altima kaciricaktim bugunde boyle bir gundu yazayim dedim sizin esleriniz nasil bir ruh halinde cok merak ettim 🤣🤣🤣