Arkadaşlar hepinize merhaba bugün kontrolüm vardı üstten muane ile bebeği göremedik alttan muane ile göründü ama doktor kalp atışlarını duymam lazımdı dedi yüzde 90 Cuma günü tekrar bakacağım bir gelişme yoksa kürtaj olacaksın dedi iki hafta geç döllenme olur mu? Böyle birsey yaşayan oldu mu kese boyutu 19mm kese boyutu büyümüş ne yapacağım bilmiyorum bana akıl verir misiniz? Çok korkuyorum