Arkadaşlar selam geçenlerde bir post açmıştım kesem büyümesi gerektiği kadar büyümemiş diye. O postumu güncelliyorum. EMBRİYOYU GÖRDÜM! KALBİ ATIYORDU! 🥹🥹 sizinle de paylaşmak istedim.🥰 SATa göre 6+1 ancak ultrasona göre 5+5 birazcık minik ama olsun. Henüz her şey için çok erken biliyorum. Allah inşallah kalp atışını duymayı bekleyen arkadaşlarıma sağsalim duymayı, bebek bekleyenlere de bir an önce kavuşmayı nasip etsin. 🤲🏼