Bu yaz bi yağmur yağmadı, üstüne bir de eyyami bahur yok basra bilmem ne yani bula bula bu seneyi mi bulduk hamilelik için kafayı yemek üzereyim resmen yağmur yağsa hamilelik super diyecek duruma geldim 33.haftadayim bıktım artık zaten her gece donmekten uyuyamıyorum çok sinirliyim bu yuzden😣