ftmak açıkçası doğum konusunda negatif tecrübeleri vs hiç dinleme derim. Boşuna stres ister istemez kendini kasıp doğumunu kendi ellerinle zorlaştırırsın. Herkesin doğumu, bünyesi, acı eşiği, tecrübesi bir değil hatta her bebeğin doğumu da bir değil. Tamamen pozitif tecrübelere odaklanmanı öneririm. Elinde sonunda geçip gidiyor öldüm bittim geberdim diyen herkes çatır çutur ikinciyi üçüncüyü dördüncüyü doğuruyor😅