Minik1Civciv -Yigitbebek- ay valla sorma canım vantilatör var bende o olmasa ne yapardım bilmiyorum 🥰 iki ev süpürüyorum yüzümden ter akıyor ki ben normalde terlemeyen biriyim. Ah analık 🥹
3_fistikannesi -Yigitbebek- 37+3 yarın kontrol var inşallah açılma sancı Bi şeyler çıkarda dogururum 🐱