Aysekidil 30+4 kanamam oldu şehir hastanesi direk yatisimi yaptı ilaçla durdurdular 1 gün boyunca nst ye bağlı kaldım serumlar da yapıldı kendi rizanla çıkabilirsin dediler imza attım çıktım en ufak sancida gitmemi söylediler benim gibi yaşayan var mı?
zeyenp5524 Aysekidil büyük oglumda 6 hafta dayandım kucukde 7 hafta dayandım 3 cm acılma wardı ıkısındede kalkmamaya calıstım resmen içimde tuttum cocugu🤣🤣
zeyenp5524 Aysekidil bu arada ben dogum sancısı cektim hep korkmayın Allahın izniyle bişey olmaz ama lekelenme olursa hemen gidin
Aysekidil zeyenp5524 ay inşallah şimdilik iyiyiz çok şükür inşallah biz de en az 7 hafta dayanabiliriz