HMH Merhaba arkadaşlar ben ilk haftalarda ekran görüntüsü almayı unutmuşum 3.-4. haftadan itibaren bu uygulamaya göre bebekler hangi meyve oluyordu şu an 12. haftadayım lime olduk siz de paylaşırsanız sevinirim 😇