Surprizbebek1 20 Temmuzda doğum yaptım. Yani 25 gün oldu. Zaten anca 45-50 ml çıkan sütüm şu an 10 ml’e düştü 😢 ben rahat olmaya, stres yapmamaya çalıştıkça azalıyor. Ne yapabilirim tekrar artması için? Ne olur yardım edin 😢😢
Benanneoluyorum Surprizbebek1 Bestlak damla al canım eczaneden bol su tüket, özellikle kimyon çayı öneririm çok süt yapıyor hem bebişin gazlı bebiş ise onada iyi geliyor
Agg0207 Surprizbebek1 somon balığı yeşillik salatası rezene çayı köy tavuğu çorbası güçlü şeyler tüket canım her öğünde çiğ kuruyemiş gözünün önünde bulunsun ağzını boş tutma artar inşallah
Surprizbebek1 Benanneoluyorum Bestlak kullanıyorum, faydasını görmüyorum ama 😔 bebeğim gazlı değil maşallah ama kimyon çayını tüketeyim. Teşekkür ederim
Benanneoluyorum Surprizbebek1 Birde ılık duşa gir canım fırsat buldukça ılık su tutmak süt yaparmış diye duydum🤗 rica ederim💕