16 haftalık hamileyim bulantım kusmam maalesef geçmedi azaldı ama yine de ufacık kokudan etkileniyorum özellikle kendi yaptığım yemekleri yiyemiyorum kokuyor vicdan azabı çekiyorum bebek beslenemiyor die hep kokusuz aynı şeyler yiyorum mecburen yardım eden de yok tek başımayım siz de de böyle oluyor mu içim hiç rahat değil