gamzecgr MelikeBulut bende tam aynı haftadayım bende de oluyor özellikle akşamları bugün danıştım da yediklerinden kaynaklı dedi beyaz unu işte karbonhidratı fazla tüketme sofradan aç kalk az ama sık ye dedi bi denicem bakalım
Esrafatih01 MelikeBulut magnezyum kullanıyor musunuz kullanmiyorsaniz doktora deyin baslayin belki etkisi olur
MelikeBulut gamzecgr beyaz un kullanmiyorum hiç bende deniyim karbonhidrat ve aç kalkmayı sis k Hareket hissediyor musunuz peki
Aysenurcineli Çoğu kez bu sorunla kalıp hastaneye gitmişliğim var 21. Haftadayım hala daha devam ediyor ve maalesef ki kabızlıktan dolayı karnımız sertleşiyormuş yani gazdan dolayı
December Aysenurcineli maalesef ben de aynı durumdayim kac kez doktora gittim maalesef gaz ve kabızlık sorununu çözemiyorum siz bunun icin neler yapıyorsunuz?
gamzecgr MelikeBulut evdeyim genelde bi iğne olmaya çıkıyorum fazla hareket halinde değilim yani ama anladığım kadarıyla problem yaratıcak bişi değil heralde çoğu kişide aynı sanırım
gamzecgr Esrafatih01 aradım da başlatmıyor doktorum ya fazla doğaldan yana öldürcek adam beni😂 sağlık ocağında doktora sordum o da demedi kullan diye cmt kontrole gidince doktoruma bi daha sorcam kullanıyım mı diye
Aysenurcineli MelikeBulut hayır normal sert olması ama fazla gerilmesi sancı ve kasılma anlamına geliyormuş doktorum öyle demişti
Esrafatih01 gamzecgr doğaldan yana ama bazen yiyeceklerden içeceklerden magnezyum eksiği karşılanmiyor o yüzden önemli.bir sey