dereciselin04 Kızlar Adetime 1 hafta kala kan değerim 2 çıktı. Şuan Adetim 2 gün gecikti hala adet olmadım. Acaba değeri böyle olup sonradan yükselen oldu mu? Adete 1 hafta kala kan verdim yani erkendi kafam karışık böyle olan var mı
Dygcpk dereciselin04 bu platformda betası 2 olup yükselen cok insan olmuş. İnşallah sizinkide yükselir.
dereciselin04 gamzecgr evde gebelik testi yok eczaneye gidip onu alana kadar acaba kan vermeye mi gitsem. Ya aslında boşuna da ümitlenmek istemiyorum ha adet oldum olacağım diye bekliyorum. Dedim belki aranızda benle aynı durumu yaşayan olmuştur
Haticee7818 dereciselin04 adete 1 hafta kala kanda çıkıyor ümidinizi kırmak istemiyorum ama benim başıma gelmişti yükselmedi değerim
Dygcpk dereciselin04 benimde hep 2 cıktıgı icin cok araştırdım. Cok yazı okudum yükselen. Ama gel gör ki benim hiç yükselmedi. İnşallah seninkide yükselenlerden olur.
dereciselin04 Dygcpk ya bende adetten 1 hafta önce kan verdim ya erken verdim diye acaba yükselir mi dedim ama sanırım psikolojik ya olmuş olsa belli olurdu