Arkadaşlar 23 haftaligim detaylı ultrasona gittim bugün. Dr bebegin kalbinde parlaklık gördü. İkili tarama normal çıktı çok şükür. Herhangi bir ek bulgu olursa değer ifade eder bizler için dedi. Böyle olup sonra geçen var mı bunun kontrolü için yine perinotologa mi gitmek gerekli biliyor musunuz