Yalinn8 Dilekyesil cok normal, bana da daha sık oluyordu hala ara ara oluyor, gebelikte gayet normal bi durum icin rahat olsun
Polo Dilekyesil senin haftalarda bana da oldu. Hemen dr a gittim acile. Rahim genişlediği için oluomş. Normal dedi. İstiraht ettiğnde rahatlarsn dedi: hakkatende öyle/ Uzandıgımda yok ama ayaga kalktgmda vardı. Hala daha var.
Merib Dilekyesil canım bendede oluyor, 14 haftalığım ara ara oluyor bide kaşık agrısıda oluyor doktor birşeyı yasak etmediği halde ben eşimden uzak duruyorum yürümüyorum uzanıyorum valla
Dilekyesil Yalinn8 her dk lavaboya gidiyorum kanamam falan var mi diye ama bugun basladi ara ara geliyo insallah bisey olmaz