newmomm_ Merhabalar park beşik için 70×110 yatak bakıyorum ama hangisi iyidir acaba bilgisi olan varsa önerebilirmi
Kedimamasi newmomm_ merhaba, hangi yatağı tercih ettiniz ve memnun musunuz? Aynı ölçülerde ben de alacağım, ara bölmede yatakların çöktüğü yorumu yapılmış o yüzden kararsız kaldım