_aysenur_16 Kızlar bemım 5. Haftam daha yeni bitti ama kasıklarıma ara ara gelen hafif kramp dışımda hiçbir belirtim yok Hamileliğin mide bulantısı yorgunluk göğüslerde hassasiyet vs ile öğreniyor millet Hiç belirti olmayınca korkuyorum biraz
Ecemnm _aysenur_16 bende 8+3 mide bulantım hiç yok ilk zamanlar tedirgin oldum ama çok şükür sorun yoktu
MelikeBulut _aysenur_16 benim ilk üç ay asla belirtim olmadı 4. Aya girince işte ara ara kusma göğüs hassasiyeti vs başladi şimdi 5. Aya girdim yine bunların hiç biri yok tadını çıkarın 😂
Nzlcncncn _aysenur_16 korkma sütyen giyince göğüs hassasiyeti çok hissedilmiyor. Ben çıkarınca aşırır hassas takınca hiç bişey yok. Mide bulantım da tiksinince var ama hiç kusmuyorum çok şükür. Bebek sağlıklı olsun da her beden aynı değil herkes farklı tepkiler verir gebeliğe 🌸
_aysenur_16 Ecemnm çok güzel maşallah böyle rahatça devam etsin inşallah :) Brn ne bileyim hormonlar değiştikçe bata hcg salgılandıkça mide bulantısı oluyor dendiği için acaba benım hormonlar sqlgılanmıyor mu diye korkuyorum bir terslik olmasın da
_aysenur_16 momlife10 valla çok rahat dokunuyorum bastırıyor hiçbir hassasiyet yok belkı büyümeye başladıkça genişledikçe oluyordur çünkü boyutta da en ufak değişiklik yok gibi😀
BetulMom Bence hiç sesinizi çıkartmayın,maşallah diyin.bulantı ve kusma o kadar kötü ki. Allah salık afiyet versin kilo falan boş verilir de alınır da
_aysenur_16 BetulMom BetulMom zaten hamilelikte ilgili en korktuğum ikinci şey kusma Çünkü ömrümde ili kez yaptım o işlemi sadece hahaha ikisinde de hüngür hüngür ağladım Şimdi hamilelikte nasıl olucak diye korkuyordum Mide bulantısı vs olmayınca çok yiyebilir kilo alabiliriz ama napalım😁
BetulMom _aysenur_16 ben 13+3 deyim 4kilo verdim.o kadar kötü bir durum ki Allah düşmenımın başına vermesin.mutfağa giremiyorum,su içemiyorum.
Tubiku Bnm ilk haftalar rahatti tum belirtiler 10. Haftada basladi kusma vs. Suan 12 ve hala kusuyorum