Kızlar size bir soru😅 geçen hafta pazardan ejder meyvesi almıştım ama malum hamilelik kafası dolapta unutmuşum. Şimdi baktım dış kabuğunda küçük bir kısım beyaz pamukçuk şeklinde küf tutmuş ıslak olduğu için poşetin içinde, ama hala sertliğini koruyor. İlk defa yiyeceğim için de bozuk olduğunu anlayamam diye korkuyorum sizce kabuğundaki küf içeri geçmiş midir? 🫣 malum baya sert kabuk