Gizemd-01 ben epuduralli suni sancılı normal doğum yaptım. Nst düzensiz olunca doktorum ertesi güne yatış verdi gittiğimde açılmam ve hafif sancı vardı suni sancı verildi epudural başta istemedim 7 cm açıklık olunca artık sancı dayanılmaz olmaya başladı 7 cm de epudural oldum ve 15 dk içinde oğlum geldi zaten iğne vurulmasını falan hissetmedim sancıdan 3,5 saatte doğum yaptım epudural doğumu da hızlandırdı vurulmasaydım ıkınamazdım gibi geliyor