2 aylık bebeğimin inek sütü alerjisi var 1 aydır aptamil pregomin syneo kullanıyor ama çok kusuyor tadı acı çok zor alıştı bu mamaya anne sütü maalesef yetersiz bazen hiç gelmiyor aynı mamayı kullanıpta aynı sorunu yaşayan var mı aranızda kilo almamamsından ve bağışıklığı zayıf olur diye korkuyorum kullanan oldu olduysa yorum bekliyorum 🙃