Nazli2_ Kizlar hastaneye hangi haftada gittiniz benim 6+5 olunca gidecem randevum o zaman çok meraklıyım siz ne zaman gittiniz folik asit olarak ne kullanıyorsunuz doktora gitmeden mi basladiniz
Gunes17 Nazli2_ iki gebeligimde de 6 haftada gittim ilk gebelikte folidoce kullandım ikincide vifolic kullandım
_brcu88_ Nazli2_ 6+5 te gitmiştim bende gittikten sonra doktor yazdı folik asit öyle kullanmaya başladım 🌸
Tugbazdmr Nazli2_ ben 5. Haftamda gitmiştim ilk olarak kese falan gözükmemişti bir dünya kan vermiştim 😂
Catmom Nazli2_ ilk hamilelikte de şimdi de 5. Haftada gittim. İkisinde de kese görünmüştü. Folik asit de ilkinde vinelac kullandım umarım doğru yazmışımdır. Multivitamin. Çok iyi gelmişti. Şimdi de onu aldım ama doktorum değişecek bu hafta.
xbebegimx Nazli2_ 5 haftalikken Ogrendim hmen o gun gittim kese gorundu 1 hafta sonra da hem bebisi gorduk, hem kalp atisini duymustuk🌸
Momysumy Nazli2_ ilkinde pozitif test sonradi hemen 😊 bunda aranızda en geç giden ben olabilirim 🤭 14+3 felan dı almanyada öğrenmiştim orda gidemedim folik asiti eczaneden alip dönüşte ilk işim hastaneyr gitmek olmuştu 🥰
FatmaDkmts Nazli2_ zaten hamile kalmadan 3 ay önce kullanılması gerekiyor canım daha sonra 12. Haftaya kadar devam etmiştim ben doktorlar hamile olduğunu öğrendiğinde hemen gelmeni önermiyor adetinin üzerinden 15 20 gün geçmesi lazim zaten gönderiyor hemen keseyi göremiyor
Aicsnpj4 İlk gittiğimde daha 2 haftalıktı kese yeni oluşuyordu. Planlı olduğu için folik asiti öncesinde kullanıyordum
rabiaozcans Nazli2_ 5+3 te gittim, elenatal 2 kullandım folik asit olarak🙏 devletin karşıladığı folik asitleri kullanmamak gerekiyor
Aysedmr Ulvana Bende öyle yapmayı düşünüyorum şuan 9 haftalığım en azından ilk 3 ay ultrasondan etkilenmemesi için hatta belki 15 i de bulabilirim bir yanımda heyecanlı siz bilerek mi geç gittiniz yoksa geç mi öğrenmiştiniz
Nrfsn46 Nazli2_ ay bende nasl heyecanliydim 6 haftalıkken gittim folibal kullandık canım küçük bi ilaç doktora gitmeden hamile olmadan önce başlamıştım canım ben hemen çocuk istiyoruz die