Fik Ay kızlar demin bir hem yürüyüş hemde gezme olsun dedim eve geldim şimdi bildiğin enerji tükenmesi yaşıyorum modum düştü aniden 😅 4500 adım atmışım bir çıkma ile yorgunluk var feci 👀 sizde de oluyormu bu durum 37 haftalığım
Serap-asel Fik valla bende artık yoruluyorum ayak tabanlarım ağrıyo 35+4 haftalığım bende aşırı yorulmaya başladım
Ebus2045 Fik ay bende özellikle ayak tabanim çok ağrıyor neden bir türlü cozemedim bide sadece sağ ayak tabanim onun dışında çok rahatsız olmuyorum aslinda
Sumydmn Fik sadece yürüyüş değil ayakta çok kalsam bir şeyler yapsam sanki günlerce beni ırgat gibi çalıştırmışlar gebermişim yorgunluktan gibi aşırı huzursuzluk hissediyorum. Yoruldum diye ağlayasım geliyor atamıyorum yorgunluğu
1melekannesi3858 Fik cano sen neredesin seni merak ettim ya Bayadır da girmedin bisey yok değil mi umarım iyisindir
1melekannesi3858 Fik aynen öyle valla serklaj olduğum doktoruma gittim bugün de sen daha doğurmadınmi diyo Bi diyo kızı dogurtturup kurtarmadi diyo 🤣🤣
Reyreyli Ay ben daha 14+4’üm. Önceden tazı gibi yürürdüm şuan 15 dakika yürüsem pestilim çıkıyor nefes nefese kalıyorum ckdckdl neden bilmiyorum
Fik 1melekannesi3858 kuzu giremedim yazamadım da hiç iyiyim Allah’a şükür annem Kıbrıs’tan geldi yanıma da yoğun geçiyor günüm bu günde gebe eğitimi vardı son gün 11.30 da çıktım nst ye girdim tertemiz çıktı malesef 😂 keşke doğuruyorsun deseler dedim xnxmmcmc sonra eğitime sonra cafe ye geçtik flan anca oturdum
1melekannesi3858 Fik ha aman iyi aşkım öyle olsun önemli olan iyi olman ya sağlıkla dogurursun inşallah