fatmanurkantar Geçmek bilmeyen enfeksiyonum ile 33+3 oldum bu süreçte tam 3 defa antibiyotik kullandım antibiyotik vajinal mantarı tetikledi 3 defada farklı fitil kullandım idrar kültürü temiz ama bir gram enfeksiyon azalması yok kızılcık suyundan tutun sirkeli sulara herşeyi kullandım doktorum her seferinde olabilir gibi şeyler söylüyor ama en son değerim lökosit +3 diğer değerdi 163 burda bazı okuduğum postlardan ağlamaktan helak oldum bebeğe bulaşır mı bulaşırsa nasıl anlayabilirim ? Yada böyle Doğum yapan oldu mu artık normal sezeryen hiç önemli değil yeter ki sağlıklı bir Doğum olsun bebeğe geçmesin .. doktorumu bile değiştirmeyi düşünüyorum artık
Krm Enfeksiyon diye bahsettiğin vajinal enfeksiyon diye tahmin ediyorum ve bu durum neredeyse tüm hamilelerde var. Ben doktoruma akinti koku ve kaşıntı dan her bahsettigimde "olur o" diyip muayene veya tahlil istemeden bı iki fitil verdi. Ama hiç sallamadi hatta ebe arkadaşım da aynı şekilde "olur o ya" modunda karsiladi. Buradaki postlarda da çok yaygın olduğunu gördüm. Ne kullanırsan kullan ne yaparsan yap olacaksa oluyor bu yüzden ilaç milac alma hiç vucuduna boşuna dedi ebeler. Bol bol yika temiz tut. Çekeceksin maalesef diye. Aynı şey mi seninkiyle bilemiyorum ama.
fatmanurkantar Krm idrar yolları enfeksiyonum var antibiyotik kullandım oda mantar yaptı doktorumda genelde öyle tepkiler verdi bende şaştım kaldım artık geçmiyor bitmiyor çok teşekkür ederim ama cevap verdiğiniz için