gamzecgr Kader-cevahir 11-14. Hafta arası yapılıyor genelde ama çoğu doktor 12. Haftada da tercih ediyor ben de o zaman yaptırmıştım
GPinar Kader-cevahir Bende 12. Haftamda yaptırmıştım canım 14. Haftamda da sonucumu göstermeye gitmiştim.
Hdemir1618 Kader-cevahir 11-14 te yapılıyor randevu bulamadığım için 14. Hafta gitmiştim yapmadılar 🤦♀️ 3 lüyü yaptırdım daha garantiymş öyle dedi yakınlarımızdan hemşire olanlar var