Kader-cevahir Cceylann01 bende 10 haftalık gebeyim benimde 2,3 gündür vardı bugün kontrolümüz vardı sordum doktora gayet normal dedi
Seymamemektar Cceylann01 canım havalar çoookkk sıcak kendini yorduysan bi de üstüne ondan olmuştur kanaman yoksa sıkıntı yoktur inşallah yat dinlen ve booll sıvı tüket sulu meyvelerden tüket. Bağırsak hareketleri de yavaşlıyor bazen gaz sancısı olabiliyor panikletiyo insanı.
Cceylann01 Kader-cevahir bugğn benimde vardı dr 2 yerde küçük kanama alanı var dedi ama kanamam olmadı bir sıkıntı yok dedi progestan verdi 1 hafta kullan kanaman olmazsa bırakırsın dedi
Kader-cevahir Bende 1 Aydır progeston kullanıyordum bugün bırakabilirsin kanama alanı hiçbir şey kalmamış dedi .progeston bende çok fazla halsizlik ve uyku hali yapıyordu
MinikMucizem___ Kader-cevahir Bende de 3 gundur agri vardı şimdi bisi yok sizdede oyle oluyormu midem tek bulaniyor sanki hamile değilmişim gibi
Kader-cevahir MinikMucizem___ benimde öyle ağrılar bir geliyor bir gidiyor sürekli değişiyor mide bulantısı baya azaldı benim