Ikimelekannesi38 rabbim sağlıkla afiyetle doğumunu gerçekleştirmeyi nasip etsin duygularınız çok yüksek anlıyorum ama diğer evladınız kadar karnınızda ki bebişi de düşünün şuan size bebeğe ne iyi gelir onu düşünün camı açın temiz hava alın yürüyürüyebiliyorsanız hareket edin bebeğinizle konuşun artık kucağımda olacaksın seni seviyorum gibi gibi… anne ne kadar iyi hissederse bebek de kendini adapte edecektir doğuma kastığınız zaman o da hissedecek bebiş olunca oğlunuza da kavuşacaksınız zaten yanınız da olup ağrılarınıza acılarınıza ortak olup daha travma da yaşayabilir bir de böyle düşünün ☺️