EmraheydaBier iki defa 7 ay arayla dış gebelik geçirdim. Korkutmak istemem ama oldukça zor bir süreç umutlarının yakılması yanında sağlığında tehlikeye giriyor. Ben her iki dış gebeliğimde de önce kürtaj oldum daha sonra metottoksat( kemoterapi) iğnesi ile var olan canlı hücreye son verildi değerlerim iki hafta içinde sıfıra düştü. Doktor en son dış gebeliğimden sonra 6 ay tekrar korunma sürece vermişti daha dördüncü ay korunma sürecindeyken sürpriz şekilde hamile kaldım ve rahim içinde normal bi gebelik çok şükür. Zaman bu zamanmış meğer veren Rabbim her türlü veriyor. Sabrımızın, şükrümüzün mükafatı diye düşünüyorum çok şükür şuan her şey yolunda 16. Haftadayız:) Rabbim sağlıklı normal gebelikler nasip etsin inşallah