Mrsfly ben de beyni yananlardanim. Annem acele etme kac kilo dogcak gelisimi nasil olcak ona gore alinir dedi. Baby mallde gorevli bi abla da sey demisti mesela3-6aylik aliyon ya onu 3.ayda rahatca giydirirsin ama 6.ayda kucuk olur, yani hep bi tık büyük al demeye getirdi. Ben de cok fqzlaya kacmadan bir iki sey aldim bakalim nolcak,kendime alirken hic bole zorlanmazdim