mhlady_2021 Kızlar ilk çocuğum erkek . İkinciye de hamileyim oda erkek. Doğumum da yaklaştı ama hep kız istiyordum. En fazlada iki çocuk düşünüyordum. Şu an aklımda hep kız çocuğu kalcak. Vede diyelimki hadi 3 çocuk yapcam ya 3. De erkek olursa o zamn ayvayı yerim. Evet evlat sahibi olmak isteyen çok kişi var ama yinede hayırlısıyla bu kız olsa istiyorduk 😔
Delidolu mhlady_2021 insan iki meyvedende tatmak ister benimde bı kızım var ikinciye hamileyim erkek olsun istiyorum ama yinede nasip
PrensinibekleyenAnnee mhlady_2021 bende aynı durumdayım ama o riski alamam bidaha doguramam önemli olan doğurdugumuza güzel bir gelecek sağlamak birde sağlıklı olması demekki Rabbim bize erkek evladı laik gördü.
Suule94 mhlady_2021 canım bende 30 yasindayim benimde ilk çocugum erkek 5 yaşında ikinciye hamileyim oda erkek nasibimiz böyleymiş annanem der insan iki meyveden tatmak ister hem elma hem armut ama insanın kaderine ne yazildiysa o 2 erkeksen sonra 3. Denemek Cook büyük cesaret çünkü erkek çocuklarıni büyütürken insan dahada yipraniyo :)
mhlady_2021 Delidolu aynen canım işte isteyincede olmuyor 🥲ama kız çocuğu olanlar daha şanslı ilerde yanınızdan ayrılmaz. Ama erkek çocuğu öyle değil evlenip gider arayıp sormaz tek kalıyorsunz😆
Zekiye45- Sağ Salim gelsin inşallah canım benim sağlıklı olsun yeter ben her gece dua ediyordum kızım olsun sağlıklı olsun diye gerçekten de oldu çok şükür ilk hamileliğim 20 yalındayım 19+6 haftalıkız prensesim oluyor rabbim gönlüne göre versin inşallah🥹❤️ Sen ne hissediyorsun kız mı erkek mi benim hemen kız düştü içime öyle düşünüyordum yani galiba da istediğim içinde olabilir😅🤣
Zekiye45- Kaç yaşındasın canım sen yap gitsin üçüncü içinde kalır bide😃🤣 benim kuzenimde karar veremiyor 30 yaşında içimde kalcak diyor🤣
mhlady_2021 Zekiye45- 30 yaşındayım canım. İkinciyi doğurcam bir daha doğurmaya gözüm yok çok zor bakması . Of😩
Delidolu mhlady_2021 gerçekten kız evlat başka midem bulandiginda hemen koşup su getirir üzülür raBbim herkese iki duyguyuda tattirsin
Zekiye45- mhlady_2021 zordur eminim sonradan keşke dersin söyleyim Sana😪 zor ama bi şekilde büyüyorlar sonradan çok rahat etcen gençlik bir daha gelmez eline🌸 bende 20 yaşındayım ilk hamileliğim nasıl olduğunu bilmiyorum ama düşünsene bi kızın olcak çok güzel ben bile şimdiden çok bağlıyım kız annesi olmak çok güzel bir duygu bence herkes iki meyveden de tatması gerekiyor🥰❤️
mhlady_2021 Zekiye45- tamamda canım zaten kız olcağunı bilsek yaparız hemen. Kız olmazsa nokcak bu sefer 3,4 tane erkek çocuğun olcak kolay mı bakması.
palperol Vala ne kadar dogru bılmıyorum ama kız erkek ıcın birleşme gununuzden ayarlıyabılıyormuşsunuz diye duymuştum. Yumurtlama gununden once olursa kız ,yumurtlama gunu ve sonrası olursa erkek dıye bılıyorum😅😅
mhlady_2021 palperol canım yumurtlama öncesi ve yumurtlama dönemine kadar denedik ya of . Bence kısmet çünkü önceside denemiştik . Gözüm açık gidecek 🤣
Zekiye45- mhlady_2021 oda doğru tabikide öyle garantisi yok malesef canım ama erkek tarafından geliyor benim bildiğim cinsiyet eşinin tarafı çok mu erkek var yoksa benim eşimin tarafında fazla erkek yok çoğu kız😃 çok dua ettin sağlıklı bir kızım olsun diye şükür nasip etti rabbim benim demek istediğim içinde kalmasın bi ihtimal olabilir yani kiz ama erkek de olabilir🤣
palperol mhlady_2021 😅😅 bızım tuttu bılmıyorum kız gelıyor bız de çok şaşırdık . Aılede erkek populasyonu yuksek😅
Ustunneliff mhlady_2021 cinsiyet planlaması yapanlar var canım burda yapan oldu mu bilmiyorum hiç istersen 3. Bebişi öyle dene