Minimini04 Benim göründü dün canım ultrasonda alttan bakıp bebeğide gördüm 2 hafta sonrada kalp atışını duymaya gidicem 😍
scl Askile kalp atışını 6+1 haftalıkken karından bakarak duyduk biz canım 😌 ama doktorum duymazsak telaş yapma geçte duyduğumuz oluyor demişti ama biz duyduk çok şükür 💗
nzngk Ben 5 haftada kese 6. Haftamda kalp atısını duydum, ama bu kısıden kısiye degisir evham yapmayın..
bhmndls 5+4 keseyi gorduk 6+5 de kalbini dinledik minigimin suan 7.haftadayiz 😊Sen de görebilirsin keseyi 🙂