Merhabalar sizinle paylaşmak fikir alışverişinde bulunmak ne bileyim şu an mental olarak hafiflemek istiyorum.Bugün itibariyle 38.haftaya giriş yaptık oğlumla.Bugün kontrolümüz vardı çatı muayenesinde doktorum ohoo normal istiyorsun ama rahime bile girmemiş bebek dedi kilosu 3,5 kafa büyüklüğü de 1 hafta önden gidiyormuş zor olur sezaryani düşünmeye başla dedi birazcık moralim bozuldu 2. Gebeliğim ilki normal olmuştu o 38.haftada gelmişti bu hamileliğimde sancım suyum herhangi birşey yok 15 bin ile 20 bin adım atıyorum günlük merdiven ve aksak kaldırım yürüyüşüde yapıyorum ama herhangi bir doğum belirtisi yok🥺Bebeğimin de benim de sağlığımız önemli tabii ama çok korkuyorum sezaryen olmaktan 🥺🥺