Edvuslayd Kızlar cuma gün kan tahlili beta 148 di bugün tekrar yaptım 351 çoktı neden yükselmiyor bi sıkıntı mı var acaba
Bilgekpn gamzecgr hayır pzt 3. Gün oluyor yani 3 katı artış olması gerekir . 444 hcg ve ya yakın olması gerekirdi bu sebepten dolayı sormuş
Edvuslayd Arkadaşlar 2 düşük yaşadım çok korkuyorum Buda öyle olacak mı aklım durdu hesap yapamıyorum lütfen net bişe söyleyin
gamzecgr Edvuslayd kuzum sen kanı sabah 9 gibi mi verdin normalde 2 günde 2 katı 296 oluyor sabah verdiysen 351 çıkmış ki gayet normal oluyor ki normalde 2 günde %65 lik artış bile yeterli sayılıyor
myangelson Edvuslayd 2 günde en az %66 oranında artış yeterli görüyor doktorlar. Senin de 3 gün olduğu için 2 gün için %66 ve 1 gün için de %33 unu hesaplayinca gayet güzel artış olduğu çıkıyor canım.
Edvuslayd Çok sagolun hepinizden Allah razı olsun doktorumla konuştum iyiymiş degerim Allah isteyenlere nasip etsin 🤍