Ummudogan cuma sezeryan olacağım ama agrim var biraz. cuma gunu nst de sancim cikmadi, doktor rahim kalinligina bakti 32 cmdi. bugün de bel ve kasığımda agri oldu biraz once. nasil oluyor doğum sancisi ?