Kardelen486 Hanımlar merhaba . 8+4 deyim. Kafamı yastıktan kaldıramıyorum . Her gün annemde yemek yiyoruz yada eşim yapıyor. Ama bu duruma çok sinir olmaya başladım. Sizler n’aptınız yada bir çözümü var mı.