Aise44 22+5 ikiz gebeliğim var bebeklerden birinin hareketlerini tam kasıklarımda hissediyorum diğeri normal üst katında ama sağdaki bebek kasıklarda hareket ediyor bu kadar aşağıya inmesi normal mi bu haftalarda
Senbenimmucizem Aise44 benmde hep öyleydi şükür ki sıkıntı olmadı yerleri daralıyor ayakları orada yapacak bir şey yok 🤗
gamzecgr Ozlm_31 kaçıncı haftadan sonra çıkıyorlar acaba yukarı 18.haftaya girdik aşağıdalar daha hissediyorum hareketlerinden
Ozlm_31 gamzecgr benimkiler alt ve üst şekilde duruyorlar 24 haftaligiz ama hareketleri aşağıda hissediyorum bazen
gamzecgr Ozlm_31 benimkilerde biri sağda biri solda daha bu hafta hissetmeye başladım bende böyle içimde dönüyorlarmış ya da geriniyorlarmış gibi bi his çok değişik ilk başta bi korkutmuştu 😂
Aise44 Ozlm_31 benimkiler biri sağda biri solda pozisyonları biri baş biri makat geliş. Heralde makat geliş bebeğin ayakları kasığa denk geliyor demekki
Ozlm_31 gamzecgr o haftalarda evet yan yanalardi benimde sonra alt üst olmuşlar sıgmiyorlar galiba sağlıkla kucağınıza alin❤️
gamzecgr Ozlm_31 amin hepimiz inşallahh🌸 sizde akşamları falan karnınızda gerginlik sertlik oluyor mu arada
gamzecgr Ozlm_31 benimde gerginlik sertlik çok oluyor tecrübem de yok stres oluyorum ne olduğunu tam anlayamadığım için
Ozlm_31 gamzecgr doktorum ağrılarım sancılarıma normal demişti ikiz olunca insan ne normal ne anormal anlamiyor