dileklimand Kızlar merhaba 26+4teyim. Çok iştahsızım canım hiçbir şey yemek istemiyor resmen vicdan azabından kalkıp birseyler atıştırıyorum. Çocuğun gelişimini etkiler mi aranızda benzer durumda olan var mı 🥹🥹