Comeasli Kizlar doktoruma soramıyorum çünkü devlete gidiyorum bu haftalarda araba ile yolculuk yapan varmi
Slnaycn Comeasli ben 27 de yaptım 2.5 saatlik yol iki gün önce. Yarın da yapacağım. Durup yürüdüm ama sürekli tuvalet ihtiyacım oldu. Doktor yürü öyle durup demişti bana tabiki herkesin hamilelgi farklı yanlış yonlendirmiyim 🌸
Slnaycn Comeasli benim bacaklar aşağıda. Bir de lekelenmem falan oldu son 1 aydır tehlike vardı ama mecbur gitmem gerekiyor 😔 bebisi kontrol ediyorum hareketlerini su içtim aç kalmamaya çalıştım arabada
Comeasli Slnaycn bende yanıma alayım vari bol su bol atıştırmalik bide pregestoron kullanıyorum çok yorulduğum zamanlar dr tavsiye etmisti
Comeasli Aysee1123 bende Bayadır yapmıyorum memleketime gidecem maglum kış hazırlığı için ve evde çok bunaldım
Defnenin-annesi 30+5 teyim haftasonu geziye gittim 3-4 saatlik yol geçen hafta da aynı şekilde 3-4 saatlik deniz yolculuğu yaptım adalara bir sıkıntı olmadı tabi herkeste farklı olur her ihtimale karşı doktoruna sor derim
Comeasli Defnenin-annesi dr devlette mecbur soramıyorum benim sorun yok baslarda yaptım ama 28 haftada baş aşağı olduğunu öğrendim buda erken doğum oluyormus sanırım tek sorunum o
Defnenin-annesi Comeasli benim bebeğimin de başı aşağıda kendini yormayıp dikkat edersen inşallah bir sorun çıkmaz canım sağlıkla gider gelirsin😇
Comeasli Defnenin-annesi insallaj canim teşekkür ederim çok sagolun eşimde yanımda olacağı için daha çok dikkatli olurum artık