Yagmur75 Kızlar 5. Aya girdim hala bebeğin hareketlerini hissetmiyorum bazen sanki karnımın sağ tarafına bişey kalp atışı oluyor bu hareketlerimi anlamadım hissetmiyorum ya🥲🤰🏻👼🏻
MelikeBulut Yagmur75 konudan bağımsız bise sorucam karnınız arada yumuşak oluyor mu acaba yoksa hep sert mi
Hasret-Onur65 Yagmur75 Suanlik hareketini bu kadar hissederseniz hafif bir kalp atışı gibi ama ben şuan 38+0 dayım bugün öyle bı rahmime vuruyor ki dışarı firlicak saniyom😂 maşallah kızıma 😍
Papatyakokulukiz Yagmur75 evet canım Onlar hareketleri birden vurmasını bekleme yavaş yavas daha net hissedeceksin 😊
Dilekunal_ Semasyy yani boyle sürekli kalp atisi gibi olursa hareketmi etmis oluyo 🥲😅 kafam cok karisiyo ya
December MelikeBulut benim de hep sert nefes almakta zorlanıyorum çoğu zaman. Nedenini hala cozemedim.
Semasyy Dilekunal_ evet birde sanki içerden kabarcık çıkıyormuş gibi oluyor hafif bi seyirme gibi damar atıyormuş gibi bizde şuan 20+1 olduk 18. Hafta gibi hissetmeye başladım git gide artıyor ama bugün biraz durgun nazlı kızım çok hareketli değil 😂
Dilekunal_ Semasyy ay saglikla kucagina al insallah isim düşündünüz mü ? Benimkide oyle öglenleri kıpır kıpır aksam duruyo nadir oynuyo 😅
Semasyy Dilekunal_ amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza benimkide gündüz duruyo akşam kıpır kıpır 😂 Alya düşünüyoruz nasipse 🥹 siz ?
MelikeBulut December benimde bazen çok sert bazen yumuşak ama şişliği aynı anlamadım 🙄 şuan semsert mesela
December MelikeBulut ben yumusadigini hic gormedim 17. Haftadan beri balon gibi geziyorum 😁 gaz ve şişkinlikten de olabilir maalesef o problemim de var senin de var mı?