Anne-22 bende boyattım, kokusuz organik boya aldım gratisten green therapy diye bi marka, kesiyorumda saçımı 😅 önemli olan geniş bi alanda boyatmak bence kokusuna çok fazla maruz kalmadığın sürece her boyayla boyatabilirsin bizde insanız bunalıyoruz değişiklik bana çok iyi geldi inşallah sanada gelir 💖💖💖