Bugün detaylı ultrasona girdik doktor beyin gelişimi boy kilo vs olarak gayet iyi olduğunu söyledi ama yutkunma göremedim dili biraz büyük vs dedi.Bir problem değil bu ama önlem olarak perinatoloğa gitmenizi öneririm dedi ne diyosunuz yine moralim yerle bir oldu aynı şeyi ikili taramada yaptılar çok üzüldüm yine :(