Ben ilk hamileliğimde hep Yakup beye gittim çok ilgili ve Güleryüzlü bir doktordu , ama doğum yaptığım gün Recai bey nöbetçiydi normal isterken ve herşey normalken sezeryana aldı beni sonrası çok ağrılı ve zordu 🥲 ne doğumda ne sonrasında hiç iletişimi olmadı benimle, hatta Yakup bey odama geldi ziyarete o doğum yaptırmadığı halde sonraki kontrollere de ona gittim 🫶🏻 şimdi 2. Gebeliğim Vega da Abdullah Cevrioğlu na gidiyorum o da devletten geçti çok memnunum ♥️