Merhaba Elif,nasılsın? Konuyla alakasız,ben ilk gebeliğimden (2018) kullanıyorum bu appı ama o hesabımı kaybettim,o zamanlar aynı haftalardaydı hamileliğimiz. Galiba senin kızın da Eylül doğumlu olmalı. İnstan vardı bende,sonra ne oldu bilmiyorum bulamadım. Benim şimde 3. gebeliğim ,o yüzden tekrar buralardayım,yorumunu görünce ismini hatırlayıp bi mutlu oldum