1palyaco Merhabalar, polikistik over olanlar ne tür belirti yaşadınız ? Adetleriniz düzenli miydi ? Kahverengi lekelenme yaşadınız mı? Veya başka yaşadığınız yaşamadığınız neler oldu?
GokcesMoMmm 1palyaco 13 yaşında ilk adetimi olmuştum 15 yaşına kadar bir daha adet görmedim tüylenme (özellikle meme ucu ve karın bölgemde) ve hormonel değişiklikler yaşadım 24 yaşıma kadar tedavi aldım tedaviyi bıraktığımızda adet düzensizliğim devam ediyordu tabii farklı belirtiler de verebilirsiniz uzman değilim