36+3 olduk cok sukur☺️Gece mıde yanması,sağa sola donmesi ve sıcagı derken gunduzleri uyumaya basladım ve artık yerımden kalkmak bıle zor gelıyor.🫢iştahım da acıldı bakalım gittikçe pilimin bittigini hissedıyorum.Kilo cok yordu beni 😮💨Ve gobegın çatlamaya basladı bıraz bıraz nemlendırıyorum ama cok kasınıyor🫣