nunusmom Sukha ben biraz gereksiz masraf olarak görüyorum. :\ tabi herkesin kendi tercihi orası ayrı. 🙂🙃
gamzecgr Sukha yapanlara saygı duyuyorum ama ben çok darlanıyorum böyle etkinliklerde ya düğünü bile zor yaptırdılar bana 😂
leila1 Sukha hiç bir planım yok gereksiz masraf, milleti eğlendireceğime bebeğimin ihtiyaçlarına daha önem veririm.
elifsen Maddi durumunuz el veriyorsa yapın ama bence bebek mevlütüne daha çok özen gösterirseniz diye düşünüyorum
Derin-derya09 Eşinize supriz yapabilirsiniz. Bir balon alıp beraber küçük bir kutlama yapabilirsiniz. Asla fuzuli masrafa kaçmadan.