29 haftalık hamileyim sabah aşırı diş ağrısı ile uyandım 26. Hafta kanal tedavisi uygulanmisti sabah gittim diş doktoruna açtı dişi temizledi ilaç koydu 2 gün sonra gel dedi. Bir de antibiotik ve dikloron iğne vurdurun kadın doğum doktorunuz izin verirse dedi. Kadın doğum Dr gittim aguamentin antibiotik ve dikloron hap yazdı iğne ağır gelebilir dedi. Eve gelince içtim ancak nette son 3 aylık gebelikte kesinlikle kullanmayın yaziyor. Hala aşırı diş ağrım var ve ilaclarida içtiğim için tedirginim. Kullanan oldu mu acaba daha önce nolurr cevap 😢😢