Limeekce nurozcan1 benim tüm yakınlarım doğurdu çok memnunlar bende çarşamba gideceğim bakalım 37 haftadayım orada yapmayı planlıyorum
Asyaaammmm 37+2 haftalığım hem özel hem devlet takipliydim s son zamlardan sonra sadece devlete gidiyorum bucaya doktorumdan çok memnunum
Koalammm Asyaaammmm canım yenidoğan takibini devlette mi yaptircaksnz Seyfi Demirsoyda? ben şimdi ozele gidiyorum sigorta yaptırmıstım ama çocuk doğduktan sonra devlete goturucez mecbur Seyfi Demirsoya. fiyatlar uçuk. Yenidogan takibi yapan bildiğiniz iyi bir doktor var mı Buca Seyfi Demirsoyda
nurcan05 Yeni hamileyim Hüsnü Yavuz a( gene iyi güler yüzlü) , Seren topuz a ve Özge İşcan a gittim memnun kalmadım doktorları deniyorum Buket hanıma randevu aldım haftaya bakalım
Asyaaammmm nurcan05 ben seyfi demirsoy da gittiğim tüm kadın doktorlardan memnun kalmadım malesef acilinde bile denk geldiğinde muayene olasım kaçıyor
nurcan05 Çok doktor var inşallah birinden memnun kalırım bakalım devlet olunca çok ilgisizler birde suratsız zorla çalışıyorlar sanki birde hasta mahremiyeti hiç yok bu konuda da cimere yazdım zaten
Burcucaner Bende hamileliğimin başından beri halit yavuz vidinliye gidiyorum çarşamba 23 ağustosta sezeryanım var 38*4 Te 😁çok iyi bir doktor bence