Akcabusra937 merhaba, dün doğum yaptım. Hastene genel hizmet olarak cok iyi. Ebeler ve ameliyathane ekibi beni çok iyi karşıladı. Spinal oldum. Ameliyat boyunca benimle sohbet de ettiler. Ameliyat sonrası esimi, oğlumu ve refakatçimi yanima aldılar. Odalar 2 ve tek kişilik. Planlı sezeryan oldum. Sancı odalarını bilmiyorum.