4567788 mecburi sezaryen olmıcaksan, teksen bakacak kimsen yoksa neden normali denemiyorsun? Genellikle toparlanma normalde daha hızlı oluyor tabi. Sezaryen oalcaksan da ilk 2 gün zor, sonrası bir şekilde oluyor. Bol bol sadece kahve iç, bol su iç. Psikolojik olarak hazırla kendini ki zorlanma ☺️